من قطره ای از دریای وجودی این جهانم _ تو نیز _ آری ! تو ، خواهر مسلمانم ! فاطمه الگوی ماست .
آیا تا به حال توانستی دلیلی برای این حرف شعاری پیدا کنی ؟
من می توانم همینقدر بگویم که او الگوی من است چون نشان دادکه یک زن می تواند در عین برخورداری از پوشش و حجاب و با حفظ سرمایه و دارایی فطری خود که عفاف و حیاست ، در جامعه هم تأثیر گذار باشه و هم تحویل آفرین !
قبولش داری ؟
من که این حرف را قاب طلایی کشیده ام و بر روی دیوارهای قلبم گذاشته ام .
من امروزه بیشتر وجود این الگو رو تو خودم حس میکنم . وقتی میبینم نسخه های پیچیده ی بشری و عدم توفیقشان ، بیش از گذشته فرد رو دچار خلأ و سرگردانی میکنه و اینکه من میتونم بیشتر پاسخهای سوالهامو از افکار بلند و منش های متدبرانه زندگی اش بدست آورم تسلیم وار مریدش میشوم .

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati